Dostawa i płatność

 

Gwarantujemy jak najszybszą możliwą wysyłkę i obsługę na najwyższym poziomie!

Każdy z naszych towarów jest nowy, 100% oryginalny, najwyższej jakości. Gwarantujemy możliwość zwrotu w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia towaru. Towar pakujemy starannie i bezpiecznie. Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone.

 

Nasze towary wysyłamy bezpośrednio z naszego sklepu w Krakowie, Rynek Kleparski 20, lokal 44, za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost. Czas dostawy w Polsce maksymalnie to 3 dni. Należy pamiętać, że czas dostawy jest liczony w dniach roboczych, z wyłączeniem weekendów i świąt.

 

Czas przygotowania większości zamówień do wysyłki wynosi 24 godzin. Możliwe, iż Państwa zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia, jeśli zapłata została dokonana przed południem.

Czas i koszt dostawy zależą od wybranej metody dostawy.

Koszt wysyłki jest podany przez firmę kurierską i zawiera:

·   Odpowiednie opakowanie (kartonowe pudła, wypełnienie folią bąbelkową, ochrona wewnętrzna itd.);

·        Transport

·        Ubezpieczenie

W koszyku Państwa Zamówienia można samodzielnie oszacować koszty wysyłki, wybierając i zmieniając sposób dostawy.

 

W przypadku konieczności zmiany danych do wysyłki, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, konieczne jest zgłoszenie tego i wskazanie problemu w niedostarczonym jeszcze zamówieniu przez e-mail, powiadomienie sms lub telefonicznie. Nasi pracownicy postarają się odpowiedzieć tak szybko, jak to możliwe. W pozostałych przypadkach rozwiązaniem będzie bezpośredni kontakt z firmą kurierską.

 

Jeśli z jakiegoś powodu Państwo jesteście zmuszone anulować zamówienie i zatrzymać proces wysyłki, możecie zgłosić tą potrzebę poprzez kontakt z naszymi pracownikami (e-mail, sms, telefonicznie). Informujemy jednak, że ze względu na wysoki poziom automatyzacji w zarządzaniu zamówieniami, okres, w którym zamówienie może zostać anulowane, może być krótki. Proces anulowania jest automatyczny i z tego powodu, jeśli system nie zezwala na anulowanie, nie będzie to już możliwe.

 

Przed sfinalizowaniem zamówienia prosimy o sprawdzenie adresu dostawy, kwoty, nazwy produktu, jego ilości i cechów.

 

UWAGA!!!

Przy otrzymaniu przesyłki w pierwszej kolejności sprawdź, czy liczba otrzymanych paczek odpowiada liczbie zamówionych paczek. Następnie sprawdź od zewnątrz każdą paczkę i upewnić się, że nie noszą one śladów uszkodzeń i manipulacji, takich jak wgniecenia i dziury. W przypadku niewłaściwego opakowania produktu, oznak przepakowania, czy też innych śladów budzących podejrzenia, że towar może być uszkodzony, należy bezzwłocznie zaznaczyć w dokumencie dostawy kurierskiej (na papierze lub na urządzeniu elektronicznym), że otrzymana przesyłka jest widocznie uszkodzona.